Pages

Sabtu, 21 Mei 2011

SAAT2 AKHIR DI UUM...............

22 MEI 2011=AHAD
Salam.........
  • kejap jer mase berlalu sedar x sedar dh smpai mase untuk aku melangkah keluar dari UUM tercinta nie....tinggal lagi 5 hari jer untuk aku pulang ke rumah.... 
  • 3 tahun aku study kat cini...banyak kenangan2 manis & pahit aku lalui sepanjang menjadi student.... ALHAMDULLILAH berkat ketabahan + kesabaran + dan sbgainya akhirnye berjaya jugak aku menghabiskan tempoh 3 tahun belajar di cini... if bile2 free nanti aku citerkan pelbagai pengalaman yang telah aku lalui di cini ok....
  • sure nanti aku akan rindu bilik yang dah 3 thn aku duduk selama tinggal di sini.... sure aku rindu kawan2 yg sekepale + sesempoi korang2 semua nie.... maybe susah kite nak berjumpe lagi macam nie kan.... yealah masing2 wat haluan sendiri....aku harap persahabatan kite still berpanjangan...walau jauh di mata tapi dekat di hati...ceewah   hihi..............
  • start 1 hb 6 nie aku praktikal dekat jer ngan rumah aku.... risaw jugak coz aku sorang2 jer praktikal kat situ..... arap semuanyer berjalan dengan baik + lancar..........
  • walau sedih camne pun, walau dugaan kuat camne pun, walau sesusah manepun hidup perlu di teruskan.... betul x.... kepade kawan2 yang mengenali diri ini..... aku nak wish "salam perpisahan" maaf kalau ade terkasar bahase + tersalah cakap dan seangkatan dengannyer...hope dpt jumpe lagi ngan korang sumer...love u all.... I'll be missing all the moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






0 ulasan:

Catat Ulasan