Pages

Selasa, 27 September 2011

Bersamamu- Ezlynn




Dan engkau masih menyintaiku
Aku terharu sejuta rasa
Kerana usia muda ku membara
Hingga pernah buat kau kecewa


Dan engkau masih memberi harapan
Aku terlalu nilai buatmu
Akan ku balas dengan setia
Cinta remaja yang bahagia


Korus:
Belum tentu lagi cintaku terbeli
Kasih-sayang murni yang telah kau bagi
Fikir-fikir ini terbaik buatku
Aku sanggup bersamamu
Dunia ku kini penuh bunga cinta
Warna-warni dalam kilauan asmara
Satu-satu jiwa terbaik buatku
Untuk hidup bersamamu


Dan kau masih terus menanti
Aku dipana rasa bersalah
Telah ku padamkan sejarah semalam
Untuk aku tenang bersamamu


Korus:
Belum tentu lagi cintaku terbeli
Kasih-sayang murni yang telah kau bagi
Fikir-fikir ini terbaik buatku
Aku sanggup bersamamu
Dunia ku kini penuh bunga cinta
Warna-warni dalam kilauan asmara
Satu-satu jiwa terbaik buatku
Untuk hidup bersamamu


Dan engkau masih menyintaiku
Aku terlalu nilai buatmu
Telah kau padamkan sejarah semalam
Untuk aku tenang bersamamu 


0 ulasan:

Catat Ulasan