Pages

Selasa, 16 Ogos 2011

AKU ADALAH AKU

Aku adalah aku memang larr aku adalah aku kan.. x kan lar aku jadi owang lain plak..hihi so untuk entry kali nie aku nak elaborate pasal diri aku yang aku nampak & perasan tentang diri aku…  x taw larr if  pandangan kowang nampak aku camne kan… yealah kadang2 kite x prasan ape yang ade dalam diri kite but owang lain plak yang prasan…. Tapi pape pun aku just manusia biase.. x perfect pun… banyak kelemahan + kekurangan diri ini yang perlu diperbaiki lagi….
TeNtAnG AKU!!!!!!!
·        Murah dengan senyuman….. if aku jumpe owang yang aku kenal selalunyer aku yang senyum dulu sebelum owang yang aku jumpe tue senyum… tapi if aku senyum dye wat dek jer next time jangan arap larr aku nak senyum balek…huhu  (owang x kenal plak aku wat dek jer larr if aku senyum jugak kang dye ingat aku gilers.. x pun dye ingat aku syok kat dye plak..)
·        Agak peramah ngan sesape jer yang mengenali diri ini…. Aku boleh kawan jer ngan sesape… maybe disebabkan keperamahan aku nie kot mudah jer dapat kawan if pegi mane2… kadang2 ibu aku pun agak risaw ngan kawan2 yang aku baru kenal…bak kate cikgu aku mase fom6 dulu…. “aku nie campak kat mane2 pun still boleh hidup”….huhu mendalam gak kate2 cikgu tue…
·        Sangat suke budak2+kanak2+ baby2….hehehe memang febret aku main@ layan budak2…. If dapat jage budak2 rase cam 1 kepuasan taw dalam diri nie… if rase stress@tension dapat main@dukung budak2 rase hilang stress@tension tue....  That why larr aku suke pegi tadika+taska+umah anak2 yatim coz dapat main2 ngan budak2………nak tunggu anak sendiri ntah bile larr baru dapat kan….hehe tapi if  boleh aku nak anak kembar…. Dapat save pregnant+bersalin betul x…. ishh kalau kowang nak dengar aku citer pasal budak2 nie sampai esk pun x abis coz memang my febret topic….
·        Amat2 tak  suke kucing @ haiwan yang seangkatan dengannyer ( haiwan2 berbulu)…. Adik2 aku+kwn2 aku lain coz diowang amat suke kucing but not me… aku memang geli giler if kucing datang kat aku+gesel2 kat kaki aku or duduk atas riba aku memang aku tepis & jerit kuat2…. Sampai sekarang aku still x dapat lagi jawapan why aku amat geli ngan kucing….  Kowang ade cadangan x camne nak wat suke kucing??????
·         Adakalanyer seowang yg sangat sensitive….. biase arr kite kan pempuan ade mase2 tertentu ati nie rase sensitive & kadang2 jadi strong giler…….  If ade part2 yang wat aku sensitive  rase cam nak nangis jer… tapi if ade owang ngate @ mgumpat, aku x kan nangis depan dye.. malu kott…hehe.. tapi tahap kesensitifan aku nie lebih ketara if owang2 yang aku sayang marah@ngumpat@leser kat aku…. Memang ironie giler lorrr……. Walau camne pun aku rase tahap kesensitifan aku nie masih boleh di kawal & di perbaiki lagi..hehehehe
·        Jenis yang manja but not mengade-ngade….. tolong paham betul2 erk maksud manje but not mengade-ngade coz aku cukup x suke owang yang perangai mengade-ngade nie… tahap kemanjaan aku nie pun xde lar sampai tahap kronik sampai owang menyampah tengok… just manje  like sedap mata memandang jer…hehehe aku bukannyer manje ngan sume owang..manje ngan ibu+abah+adik2+bf memang harus larr kene manje2 gitu… & bukan manje 24 jam taw…ade mase2 tertentu jer yg boleh kite manje2 ponwww………
·        Boleh simpan rahsia…..ape2 rahsia larr termasuk rahsia negara..huhu.. so yang nie kowang jangan risaw ok..aku nie bukan jenis mulut tempayan… any problem yang kowang penah citer kan aku still lagi rahsia kite… aku x kan citer kat owang….ape yang kowang luahkan kat aku still lagi rahsia & terpelihara..hehe aku jugak boleh jadi seowang pendengar yang baik if kowang nak share & nak suh aku bagi pendapat pape pun boleh jer….kalau boleh tolong insyaallah aku tolong… Boleh jadi kaunselor nie hehe..  so don’t worry about me oraitt……..:)
·        Kadang-kadang seowang yang tegas & agak garang..hehehe kite kan  KAK LONG of coz larr kene tegas siket jerr.. if aku handle sesuatu program@projek kat Kampus dulu  pun agak tegas & garang jugak kot… x kire arr ngan pempuan or lelaki…sama rata jer aku layan …..  tapi tegas & garang camne pun still lagi boleh tolak ansur & friendly……J
Etue lar antare sedikit sebanyak ciri2 yang wujud dalam diri aku yang aku boleh detect …..banyak lagi yang aku perlu perbaiki… mane yang ok tue harus larr di kekalkan……. K larr sampai sini dulu..jumpe lagi di entry lain….thanx coz sudi bace ape yang aku taip nie…. papaiiiiiiiiiiiiiiiiii

>
>
>
>
>
>


                                       me & Farah Nadia at Pantai Tanjung Bidara, Melaka      
                                                 
                                 me & Aqiff at pantai ape ntah lupe plak tp kat area kelantan...

                                   me & Irfan mase anta mak long& pak long nak pegi haji....

me at makam mahsuri Langkawi..........

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..

tegas tak mengapa..kadang2 dlm situasi tertentu
kita perlu tegas..

Catat Ulasan