Sabtu, 26 Februari 2011

AT AQUARIA KLCC>> with family........

SABTU- 05/02/2011= RAYA CINA

ME & family go to AQUARIA KLCC.... best banggat coz dapat tengok pelbagai jenis ikan & hidupan laut... kiteorg bertolak dari umh around 9 am... terus go to breakfast at restoran yg terdekat..... ME, SI COMEL  & abah mkn roti canai... K.Bell & ibu plak mkn nasi lemak.....sedap gak mkn kat citu... sebab tue ramai org kowtt...

lepas jer breakfast abah terus drive go to KLCC.... kiteorg masuk AQUARIA tue pun dh pukul 11 am.. bayaran lebih kurang sorang RM60 lebih kot.... walaupun mahal gak tapi berbaloi lar jugak coz dlm tue ade byk jenis hidupan laut & ade seekor ikan pari yang besar namenyer KUDSIA & seekor ikan paus name BOB...

SI COMEL ( adik lelakiku) memang exited giler larr tengok ikan2 dlm tue... Selain ikan ade jugak haiwan lain seperti penyu + ikan2 kecil + batu karang + ular & mcm lagi..... memang best!!!!
korang yg x penah pegi lagi @ pun yg telah lame berhajat nak pegi tue cepat2 lar pegi yea........ x rugi taw tengok haiwan2 tue dlm aquarium yg amat2 besar.........boleh rase mcm duduk dalam dasar laut jerr...hehe

k larr..tanpe membuang mase jom kite layan my pic at AQUARIA
-
-
-
-
-
-
-

REPLIKA IKAN >>>>






SI COMEL + IBU + ME  TUNGGU ABAH BELI TIKET MASUK>>>>


SI COMEL + KAK BELL POSSING WITH SNAKE




 ME + IBU>>>>spare mineral water if haus..hehe





 ME + MY FAMILY DEPAN AQUARIUM BESAR>>>>




 HIDUPAN DASAR LAUT



SI COMEL + ABAH


ME AT REPLIKA IKAN BESAR>>>>



ME AT PIC TITI GANTUNG>> ni bukan titi betul..just gambar jer... nampak cam real kan>>>hehe





 SI COMEL PUN BERMINAT NAK POSSING KAT GAMBAR TITI YG CANTIK NIE...





KAK BELL NGAH POSSING MAUT..HEHE






SI COMEL WITH IKAN JERUNG...HEHE
SI COMEL + KAK BELL DALAM MULUT IKAN...HAHA



NIE PENYU YG SANGAT AKTIF + KUAT MAKAN..


IKAN-IKAN KECIL>>>>





BIAWAK YG MALAS>> keje tido jerr






SI COMEL MASUK DALAM AQUARIUM>>>>
 

0 ulasan:

Catat Ulasan